• Реалізація проекту «Фінансова грамотність» в школах м. Харкова в першому семестрі 2015-2016 н.р.
17.02.2016

Протягом осіннього семестру 2015-2016 навчального року студенти-активісти клубу «Енектус» та інші зацікавлені студенти Харківського інституту ДВНЗ «Університет банківської справи» впроваджували програму з «Фінансової грамотності» серед школярів нашого міста. Найбільш активно в цій роботі себе проявили студенти груп 26-ОА та 35-ФК.
Увагою були охоплені учні від молодших до випускних класів. Для кожної з категорій школярів студенти підготували свою, відповідно до віку, «програму заходу». Так, для наймолодших були підготовлені активні ігри, цікаві відео матеріали, що висвітлювали окремі поняття економічної реальності. Для дітей 5-6 класів матеріал та заняття проходили в більш свідомій та серйозній манері, але з ігровими елементами у вигляді вікторин та змагань. І учням 11-х класів студенти запропонували розглянути актуальні питання розвитку банківської системи України. Зазначимо, що в останньому випадку студенти застосовували елементи власних досліджень та найсучаснішу аналітику з означеної теми.
18 листопада 2015 року студенти 4-5 курсів (лідер клубу «Енектус» Лещова М., Салькова А. та Шавлак М.) нашого Інституту провели захоплюючі уроки з фінансової грамотності для учнів одинадцятих класів загальноосвітньої школи № 67 м. Харкова та Харківської гімназії № 13.
Під час проведення занять була порушена тема банківської системи України та її складових. Також отриманий результат був закріплений навчально-тренувальною грою, що включала у себе сучасні тенденції у банківській сфері та найбільші та найвпливовіші банки України.
Студентів-учасників програми приємно вразив той факт, що учні випускних класів проявили себе досить обізнаними, ерудованими та амбіційними, з широким кругозором, який показує достатній рівень їх знань та інтелекту. Також студенти висловили велику вдячність вчителям, які докладно розповідають учням старших класів про економіку взагалі, банківську систему України, її структуру, складові та про банківську діяльність взагалі.
Найбільш активні та зацікавлені в економічній проблематиці були запрошені вступати до нашого Інституту. Таким чином, студенти ще й провели профорієнтаційну роботу в партнерських навчальних закладах.
За словами однієї з учасниць проекту «Фінансова грамотність» студентки групи 26-ОА Сокол Юлії, що проводила заняття в 5 та 6 класах, заволодіти увагою дітей та утримати її було непросто. «Але, – каже дівчина, – завдяки цікавим ребусам нам це вдалося. Клас ділився на дві команди: хлопчиків і дівчаток, які навіть в такому віці вже дуже азартні. Ніхто не хотів поступатися один одному і дітки відгадували швидко, а що найголовніше, правильно. Для розв’язання загадок і ребусів необхідні певні фундаментальні знання про економіку, тож наша команда із задоволенням ознайомила школярів з базовими економічними поняттями, історією виникненні грошей та цікавими фактами про економіку. Наприкінці заняття найактивніші отримали заохочувальні призи і всі залишилися задоволені. У тому числі і ми!»