1.1. Команди формуються на базі академічних груп 4-5 курсу. Кількість команд не більше двох з кожного вищого навчального закладу.
1.2. Зміст Конкурсу: розробити та обґрунтувати доцільність та ефективність впровадження в діяльність окремої банківської установи бізнес-моделі нового сучасного конкурентного банківського продукту. Виконана робота «Бізнес-модель банківського продукту та шляхи просування його на ринок» повинна вміщувати такі складові як:
– актуальність і сутність обраного продукту для банку;
– аналіз внутрішніх та зовнішніх умов діяльності банку з точки зору можливості впровадження продукту;
– обґрунтування доцільності впровадження запропонованого продукту та розрахунок його економічної ефективності;
– концепція просування продукту на ринок;
– прикладне використання економіко-математичної моделі при обґрунтуванні доцільності впровадження запропонованого продукту (з відповідними математичними розрахунками).
Доповідь (презентація) кожної команди – до 15 хвилин.
2.1. Переможці визначаються по бальній системі за такими критеріями:
– рівень професійної компетенції – до 15 балів;
– актуальність та рівень творчості – до 15 балів;
– чіткість, логічність, лаконічність викладення матеріалу – до 10 балів;
– вміння роботи у складі команди (формування колективного «духу» та ефективність прийняття спільних рішень – до 10 балів;
– вміння відстоювати свою позицію та обґрунтовувати власну думку – до 10 балів;
– використання сучасних інформаційних технологій – до 10 балів;
– манера поведінки – до 10 балів;
– культура ділового мовлення – до 10 балів;
– креативність представлення проекту – до 10 балів.
2.2. Загальна кількість балів – 100.
2.3. Переможцем стає команда, яка набрала більшу сумарну кількість балів.