• ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ МІЖВУЗІВСЬКОГО КОНКУРСУ “МОЛОДІ ТА ЗДІБНІ” ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “БАНКІВСЬКА СПРАВА”
11.11.2015

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ МІЖВУЗІВСЬКОГО КОНКУРСУ “МОЛОДІ ТА ЗДІБНІ” ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “БАНКІВСЬКА СПРАВА”

 1. Порядок проведення Конкурсу

 1.1. Команди формуються на базі академічних груп 4-5 курсу. Кількість команд не більше двох з кожного вищого навчального закладу.
1.2. Зміст Конкурсу: розробити та обґрунтувати доцільність та ефективність впровадження в діяльність окремої банківської установи бізнес-моделі нового сучасного конкурентного банківського продукту. Виконана робота «Бізнес-модель банківського продукту та шляхи просування його на ринок» повинна вміщувати такі складові як:
– актуальність і сутність обраного продукту для банку;
– аналіз внутрішніх та зовнішніх умов діяльності банку з точки зору можливості впровадження продукту;
– обґрунтування доцільності впровадження запропонованого продукту та розрахунок його економічної ефективності;
– концепція просування продукту на ринок;
– прикладне використання економіко-математичної моделі при обґрунтуванні доцільності впровадження запропонованого продукту (з відповідними математичними розрахунками).

Доповідь (презентація) кожної команди – до 15 хвилин.

 2. Підведення підсумків Конкурсу

 2.1. Переможці визначаються по бальній системі за такими критеріями:
– рівень професійної компетенції – до 15 балів;
– актуальність та рівень творчості – до 15 балів;
– чіткість, логічність, лаконічність викладення матеріалу – до 10 балів;
– вміння роботи у складі команди (формування колективного «духу» та ефективність прийняття спільних рішень – до 10 балів;
– вміння відстоювати свою позицію та обґрунтовувати власну думку – до 10 балів;
– використання сучасних інформаційних технологій – до 10 балів;
– манера поведінки – до 10 балів;
– культура ділового мовлення – до 10 балів;
– креативність представлення проекту – до 10 балів.
2.2. Загальна кількість балів – 100.
2.3. Переможцем стає команда, яка набрала більшу сумарну кількість балів.